1. Osnovni podatki o katalogu
Naziv organa: Občina Šempeter – Vrtojba
Odgovorna uradna oseba: mag. Milan Turk, župan
Naslov: Trg Ivana Roba 3a, 5290 Šempeter pri Gorici
Kontakt: Tel: 05 335 10 00
Faks: 05 335 10 07
E-naslov: info@sempeter-vrtojba.si
Spletna stran: www.sempeter-vrtojba.si
ID za DDV: SI44857390
Matična številka: 1358227
Datum prve objave kataloga: 10. 5. 2004
Datum zadnje spremembe: 28. 9. 2020
Št. zadeve: 090-1/2020
Katalog je dostopen na spletnem naslovu: www.sempeter-vrtojba.si/katalog-informacij-javnega-znacaja/
Druge oblike kataloga: Katalog je v fizični obliki dostopen tudi na sedežu občine v glavni pisarni v času uradnih ur in sicer v ponedeljek in petek: 8.–12. ure ter v sredo: 8.–12. in 14.–16.30.
Pravna podlaga:
- Zakon o dostopu do informacij javnega značaja,
- Uredba o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja
2. Splošni podatki o organu in informacijah javnega značaja, s katerimi razpolaga
2.a Organigram in podatki o organizaciji organa
Organi Občine Šempeter – Vrtojba so:
Delovno področje občinske uprave Občine Šempeter – Vrtojba je določeno in opisano v Odloku o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Šempeter – Vrtojba – NPB (1) (UL RS, št. 118/2008 in 94/2009)
Občinska uprava opravlja upravne, strokovne in druge naloge v okviru pravic in dolžnosti občine na delovnih področjih, ki so določena s tem odlokom.
Zadeve iz lastne pristojnosti ter iz nanjo prenesene državne pristojnosti opravlja občinska uprava pod pogoji in na način, ki je določen z zakonom, statutom občine in s tem odlokom.
Občinska uprava je glede izvrševanja odločitev občinskega sveta odgovorna občinskemu svetu, v zadevah, ki jih nanjo prenese država, pa pristojnemu ministrstvu.
Seznam notranjih organizacijskih enot občinske uprave:
- Tajnik občine
- Mag. Peter Ptičak
Tajnik občine
T: 05 335 10 00
E: peter.pticak(at)sempeter-vrtojba.si
- Mag. Peter Ptičak
- Sprejemna pisarna
- Kristina Kozar
Svetovalka za področje glavne pisarne
T: 05 335 10 06
E: kristina.kozar(at)sempeter-vrtojba.si
- Kristina Kozar
-
- Valentina Bratuš
Dokumentalistka VII/1
T: 05 335 10 05
E: valentina.bratus(at)sempeter-vrtojba.si
- Valentina Bratuš
- Javne finance
- Katja Nardin
v času odsotnosti jo nadomešča
Eva Pahor
Računovodja VII/2-II
T: 05 335 10 14
E: katja.nardin(at)sempeter-vrtojba.si
E: eva.pahor(at)sempeter-vrtojba.si - Tatjana Bone
Finančnik VII/2-II
T: 05 335 16 20
E: tanja.bone(at)sempeter-vrtojba.si - Petra Dominko Baša
Strokovni sodelavec VI
T: 05 335 16 24
E: petra.dominko.basa(at)sempeter-vrtojba.si
- Katja Nardin
- Okolje in prostor
- Igor Uršič
Višji svetovalec za gospodarske javne službe
T: 05 335 10 04
E: igor.ursic(at)sempeter-vrtojba.si - Mitja Černe
Referent za komunalne zadeve
T: 05 335 10 01
E: mitja.cerne(at)sempeter-vrtojba.si
- Igor Uršič
- Investicije
- Bogdan Nemec
Višji svetovalec za investicije
T: 05 335 16 29
E: bogdan.nemec(at)sempeter-vrtojba.si
- Boštjan Mavrič
Strokovni sodelavec za investicije VII/2-II
T: 05 335 16 23
E: bostjan.mavric(at)sempeter-vrtojba.si
- Bogdan Nemec
- gospodarstvo-premoženjsko-pravne zadeve
- Regina Dragoljević
Strokovna sodelavka VII/2-II
T: 05 335 16 26
E: regina.dragoljevic(at)sempeter-vrtojba.si
- Regina Dragoljević
- Projekti, gospodarsko razvoj in turizem
- Nina Fiorelli Derman
Višja svetovalka za projekte
T: 05 335 10 08
E: nina.fiorelli(at)sempeter-vrtojba.si - Jerneja Ternovec
Strokovna sodelavka za projekte
T: 05 335 11 21
E: jerneja.ternovec(at)sempeter-vrtojba.si
- Nina Fiorelli Derman
- Kmetijstvo
- Nina Fiorelli Derman
Višja svetovalka za projekte
T: 05 335 10 08
E: nina.fiorelli(at)sempeter-vrtojba.si
- Nina Fiorelli Derman
- Urbanizem
- T: 05 335 10 06
- Družbene dejavnosti
- Ksenija Ušaj
Višja svetovalka za družbene dejavnosti
T: 05 335 16 22
E: ksenija.usaj(at)sempeter-vrtojba.si
- Ksenija Ušaj
- Režijski obrat
- Robert Likar
Vodja režijskega obrata
T: 05 335 16 27
E: robert.likar(at)sempeter-vrtojba.si - Teja Kodelja
strokovna sodelavka VII/1 za področje Režijskega obrata
T: 05 335 16 27
E: ro(at)sempeter-vrtojba.si - Slavko Pipan
delovodja vzdrževanja javnih površin
GSM: 051 302 482
E: rezijski-obrat.obcina(at)sempeter-vrtojba.si - Tomaž Nemec
delovodja gospodarske javne službe
GSM: 041 664 117
T: 05 398 55 68
Parking D – Mednarodni mejni prehod Vrtojba
T: 05 335 73 61
- Robert Likar
2.b Kontaktni podatki uradnih oseb, pristojnih za posredovanje informacij
Zakon o dostopu do informacij javnega značaja v 1. členu določa, da je vsakomur omogočen prost dostop in ponovna uporaba informacij javnega značaja, s katerimi razpolagajo državni organi, organi lokalnih skupnosti, javne agencije in druge osebe javnega prava. Vsak prosilec ima na svojo zahtevo pravico pridobiti od organa informacijo javnega značaja tako, da jo pridobi na vpogled, ali da dobi njen prepis, fotokopijo, ali njen elektronski zapis (5. člen). Prosilec lahko zahteva dostop do informacije javnega značaja s pisno zahtevo, lahko pa tudi z neformalno zahtevo (ustno), vendar ima pravno varstvo le prosilec, ki vloži pisno zahtevo za dostop do informacije javnega značaja.
Zahteva za dostop do informacije javnega značaja mora vsebovati navedbo organa, kateremu se pošilja, osebno ime, firmo ali ime pravne osebe, navedbo o morebitnem zastopniku ali pooblaščencu ter naslov prosilca oziroma njegovega zastopnika ali pooblaščenca. Poleg tega mora prosilec opredeliti informacijo, s katero se želi seznaniti in način, na katerega ga želi pridobiti (vpogled, prepis, fotokopija, elektronski zapis).
Na podlagi 9. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja je 13. aprila 2015 na podlagi sklepa župana Občine Šempeter – Vrtojba mag. Milana Turka, za osebo pristojno za posredovanje informacij javnega značaja v upravi Občine Šempeter-Vrtojba, določil mag. Petra Ptičaka (Sklep – oseba pristojna za posredovanje informacij javnega značaja):
Ime in priimek: Peter Ptičak
Naziv delovnega mesta: Tajnik občine
Naslov: Občina Šempeter – Vrtojba, Trg Ivana Roba 3 a, Šempeter pri Gorici
Telefonska številka: 05 335 10 02
Elektronski naslov: peter.pticak(at)sempeter-vrtojba.si
Opis dostopa preko spleta
Prosilci lahko informacije javnega značaja zahtevajo po elektronski pošti na naslov: peter.pticak(at)sempeter-vrtojba.si
Opis fizičnega dostopa
Glavna pisarna Občine Šempeter – Vrtojba
Trg Ivana Roba 3 a
Šempeter pri Gorici
Včasu uradnih ur in med poslovnim časom:
Ponedeljek, torek in četrtek: od 8.00 do 15.00
Sreda: od 8.00 do 16.30
Petek: od 8.00 do 14.00
2.c Seznam zakonov, podzakonskih aktov in predpisov Evropskih skupnosti z delovnega področja organa (preko državnega, lokalnega oz. evropskega registra)
Državni predpisi
Predpisi lokalne skupnosti
- Statut Občine Šempeter-Vrtojba, UL RS, št. 5/2018
- Register uradno objavljenih občinskih predpisov (vsebuje predpise, povezane na Pravno-informacijski sistem).
- Evidenca sprejetih aktov občinskega sveta do vključno 16. 12. 2021
- Povezava do seznama veljavnih lokalnih predpisov
- Povezava do neuradnih prečiščenih besedil (NPB)
Predpisi EU:
2.č Seznam predlogov predpisov s povezavami na vsebino
- Predlogi predpisov se objavljajo na spletni strani Občine Šempeter-Vrtojba v sklopu Občinski svet: v predlogih gradiv za seje Občinskega sveta Občine Šempeter-Vrtojba.
2.d Sprejeti in predlagani strateški dokumenti ter pomembnejša poročila, stališča, mnenja in analize z delovnega področja organa
- Objavljeno na spletni strani Občine Šempeter-Vrtojba v sklopu Občinski svet ter veljavni lokalni predpisi.
2.e Seznam strateških in programskih dokumentov po vsebinskih sklopih
Sprejeti strateški in programski dokumenti po vsebinskih sklopih:
- statut
- poslovnik občinskega sveta
- občinski prostorski načrt
- proračun, načrt razvojnih programov
- načrt zaščite in reševanja
- Celostna prometna strategija Občine Šempeter – Vrtojba – sklep o sprejemu
2.f Seznam vrst upravnih, sodnih postopkov ali zakonodajnih postopkov
Naslov: Postopki, vloge in obrazci
Opis: Postopki, ki jih vodi organ so zbrani v registru postopkov.
2.g Seznam javnih evidenc, s katerimi organ upravlja
- Evidenca prejemnikov finančnih sredstev s področja kmetijstva
- Evidenca prejemnikov finančnih sredstev s področja spodbujanja razvoja podjetništva in zaposlovanja
- Evidenca prejemnikov finančnih sredstev iz naslova delovanja turističnih društev
- Evidenca prejemnikov finančnih sredstev iz naslova izvajanja kulturnih in mladinskih programov in projektov
- Evidenca prejemnikov finančnih sredstev iz naslova izvajanja športnih dejavnosti
- Evidenca prejemnikov finančnih sredstev iz naslova denarne pomoči in enkratne denarne pomoči za novorojenčka
- Evidenca prejemnikov finančnih sredstev iz naslova sofinanciranja za druga društva na področju družbenih dejavnosti
- Evidenca prejemnikov finančnih sredstev iz naslova izvajanja socialno-humanitarnih dejavnosti
- Evidenca podeljenih nagrad in priznanj
- Evidenca imenovanih predstavnikov občine v SZ ter mnenje in soglasja k imenovanju
2.h Seznam drugih informatiziranih zbirk podatkov, ki jih vodi organ na podlagi področne zakonodaje
3. Opis načina dostopa do informacij javnega značaja pri organu
Opis dostopa: Postopek za dostop do informacij javnega značaja je natančno opredeljen v Zakonu o dostopu do informacij javnega značaja in se lahko zahteva ustno ali pisno. Organ lahko prošnji ugodi, ali jo z odločbo delno ali v celoti zavrne ali zavrže. V primeru zavrnitve ima prosilec pravico do pritožbe na državnega pooblaščenca za dostop informacij javnega značaja, postopek pa se izvaja po določbah Zakona o splošnem upravnem postopku.
4. Stroškovnik
Stroški in cene ter drugi pogoji ponovne uporabe se bodo določali skladno s 16. do 20. členom Uredbe o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja
“Cene materialnih stroškov za posredovanje informacij javnega značaja so (brez DDV):
1. ena stran fotokopije ali tiskanega formata A4 0,06 eura,
2. ena stran fotokopije ali tiskanega formata A3 0,13 eura,
3. ena stran fotokopije ali tiskanega večjega formata 1,25 eura,
4. ena stran barvne fotokopije ali tiskanega formata A4 0,63 eura,
5. ena stran barvne fotokopije ali tiskanega formata A3 1,25 eura,
6. ena stran barvne fotokopije ali tiskanega večjega formata 2,50 eura,
7. elektronski zapis na eni zgoščenki CD 2,09 eura,
8. elektronski zapis na eni zgoščenki DVD-R 2,92 eura,
9. elektronski zapis na enem USB-ključku, cena, po kateri je USB-ključek organ nabavil,
10. pretvorba ene strani dokumenta formata A4 iz fizične v elektronsko obliko 0,08 eura,
11. pretvorba ene strani dokumenta formata A3 iz fizične v elektronsko obliko 0,20 eura,
12. poštnina za pošiljanje informacij po pošti skladno z veljavnim cenikom za poštne storitve.” (17. člen uredbe)
Občina prosilcu zaračunava le materialne stroške, kadar ti presegajo 20 EUR (z vključenim DDV) (prvi odstavek 16. člena uredbe)
Vpogled v zahtevano informacijo je brezplačen, organ pa lahko prosilcu zaračuna materialne stroške posredovanja le teh.
Opis dostopa preko spleta z navedbo tehničnih pogojev in oblik v katerih se nahajajo informacije:
Prosilci lahko informacije javnega značaja zahtevajo po elektronski pošti na naslov: peter.pticak(at)sempeter-vrtojba.si
Opis fizičnega dostopa z navedbo uradnih ur, prostora in načina seznanitve z informacijo:
Glavna pisarna Občine Šempeter – Vrtojba, Trg Ivana Roba 3 a, Šempeter pri Gorici, v času uradnih ur in med poslovnim časom:
Ponedeljek, torek in četrtek: od 8.00 do 15.00
Sreda: od 8.00 do 16.30
Petek: od 8.00 do 14.00
Opis dostopa za ljudi s posebnimi potrebami v skladu s 15. členom Uredbe o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja:
V zgradbi je dvigalo, možen je dostop za vpogled v dokumente z invalidskim vozičkom.
Za želeno informacijo lahko posredujete tudi elektronsko sporočilo na e-naslov: info@sempeter-vrtojba.si.
Povezave:
- Zakon o dostopu do informacij javnega značaja
- Uredba o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja
- Zakon o splošnem upravnem postopku
- Občine v Sloveniji
- Uradni list RS
5. Seznam najpogosteje zahtevanih informacij javnega značaja
Seznam najpogosteje zahtevanih informacij:
- Novinarska vprašanja (nanašajo se na vsa področja delovanja občine in najrazličnejše dogodke v organizaciji občine)
- Prostorski plani
- Struktura proračuna
Poročila o izvajanju ZDIJZ
- Poročilo o izvajanju ZDIJZ v letu 2021
- Poročilo o izvajanju ZDIJZ v letu 2020
- Poročilo o izvajanju ZDIJZ v letu 2019
- Poročilo o izvajanju ZDIJZ v letu 2018
- Porocilo o izvajanju ZDIJZ v letu 2017
- Poročilo o izvajanju ZDIJS v letu 2016
- Poročilo o izvajanju ZDIJS v letu 2015
- Poročilo o izvajanju ZDIJZ v letu 2014
- Poročilo o izvajanju ZDIJZ v letu 2013
- Poročilo o izvajanju ZDIJZ v letu 2012